انقدر چهره ات پر احساسه که دردامو میبره
حسی که من دارم به تو از یه عشق ساده بیشتره
انقد زیباست لبخندت، که اخمامو میشکنه
من خاموشم اما مطمئنم که قلب تو روشنه
واسه یه بار بشین به پای حرفام
از ته قلبم تورو میخوام
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
انقد مهربونی که هیچکی نمیخواد از تو بگذره
حسی که من دارم به تو از یه عشق ساده بیشتره
انقد دلنشین خیالت که هر لحظه ای با منه
من زنده ام و نبضم فقط با وجود گرم تو میزنه
واسه یه بار بشین به پای حرفام
از ته قلبم تورو میخوام
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
باید مال من باشی
وابستت شدم و به توکردم عادت
دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی, مال من باشی