📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
100 Amo Gozashtam - Anita

100 Amo Gozashtam

Anita
۱۰۰ مو گذاشتم
آنیتا
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 E minor · Camelot 9A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
من از دروغات خسته ام
نمی دونم چرا نمک نداره دستم، نداره دستم
با همه چیت ساختم قلبمو باختم
دلم آخ نگفت ولی از دم همه قلبمو شکستن
ولی دیگه قرص نمی خورم
چیزی واست پُست نمی کنم
آروم و بی صدا میرم
حاشیه درست نمی کنم
من واست صدمو گذاشتم لیاقتشو نداشتی
من از تو توقع نداشتم راه برگشت نذاشتی
حالا میگی آشتی چه آشتی جای من بودی کاشکی
من واست صدمو گذاشتم لیاقتشو نداشتی
من از تو توقع نداشتم راه برگشت نذاشتی
حالا میگی آشتی چه آشتی جای من بودی کاشکی
هرکی اومد یه جوری دلمو شکست و رفتش
بذار یکم رو به راه شم میرسم بهشون به وقتش
هرکی مارو تنها گذاشت خب لگد زده به بختش
هر کی اومد تو زندگیم یه جور بازی درآورد
این دل بد شانس من باز این سریم بد آورد
هر چی ساختیم خراب شد اون روزا و اون شبا مُرد
من واست صدمو گذاشتم لیاقتشو نداشتی
من از تو توقع نداشتم راه برگشت نذاشتی
حالا میگی آشتی چه آشتی جای من بودی کاشکی
من واست صدمو گذاشتم لیاقتشو نداشتی
من از تو توقع نداشتم راه برگشت نذاشتی
حالا میگی آشتی چه آشتی جای من بودی کاشکی