وقتی بتو فکر میکنم
از همه دلسرد میشم
تنهام توی خیابونام
از تو دارم سرد میشم
هیچ کس بجز خیال تو با من قدم نمیزنه
حس میکنم کنارمی
هنوز سرت رو شونمه
اینجا روزا بدون تو شکل همه
هیشکی نمیدونه دنیام جهنمه
احساس تو به من یه حس مبهمه
بی تو مرگ من مسلمه
نمیتونم راحت باهات حرف بزنم
همیشه از تو باهمه حرف میزنم
حس تو تنها از سوالمه
بی تو مرگ من مسلمه
لحظه به لحظه ی بودن باتو رو دوره کردم
من خدارو هم
خسته کردم
تنها نشستمو عکساتو غرق گریه کردم
دیگه رو به مرگم
بگو برمیگردم
بگو برمیگردم
شبا با گریه میخوابم به بالش مشت میکوبم
نمیدونی چقدر سختهکه مجبورم بگم خوبم
هزار سال بگذره بازم تنم بوی تورو میده
دروغه هیچکسی هرگز
اینجا روزا بدون تو شکل همه
هیشکی نمیدونه دنیام جهنمه
احساس تو به من یه حس مبهمه
بی تو مرگ من مسلمه
لحظه به لحظه ی بودن باتو رو دوره کردم
من خدارو هم
خسته کردم
تنها نشستمو عکساتو غرق گریه کردم
دیگه رو به مرگم
بگو برمیگردم
لحظه به لحظه ی بودن باتو رو دوره کردم
تنها نشستمو عکساتو غرق گریه کردم
لحظه به لحظه ی بودن باتو رو دوره کردم
من خدارو هم
خسته کردم
تنها نشستمو عکساتو غرق گریه کردم
دیگه رو به مرگم
بگو برمیگردم
بگو برمیگردم