Navazesh - Ebi

Navazesh

Ebi
نوازش
ابی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 C# minor · Camelot 12A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
منو حالا نوازش کن که این فرصت نره از دست
شاید این آخرین باره که این احساس زیبا هست
منو حالا نوازش کن، همین حالا که تب کردم
اگه لمسم کنی شاید به دنیای تو برگردم
هنوز هم میشه عاشق بود، تو باشی کار سختی نیست
بدون مرز با من باش، اگر چه دیگه وقتی نیست
نبینم این دم رفتن تو چشم‌هات غصه میشینه
همه اشک‌هات رو میبوسم، میدونم قسمتم اینه
تو از چشم‌های من خوندی که از این زندگی خسته‌ام
کنارت اونقدر آرومم که از مرگ هم نمی‌ترسم
تنم سرده ولی انگار تو دست‌های تو آتیشه
خودت پلکامو میبندی و این قصه تموم میشه
هنوز هم میشه عاشق بود، تو باشی کار سختی نیست
بدون مرز با من باش، اگر چه دیگه وقتی نیست
نبینم این دم رفتن تو چشم‌هات غصه میشینه
همه اشک‌هات رو میبوسم، میدونم قسمتم اینه