📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Manoto Nadarim - Eddie Attar

Manoto Nadarim

Eddie Attar
منو تو نداریم
ادی عطار
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 A minor · Camelot 8A
متن ترانه
همه چیمون یکی یکیمون نباشه میمیره اون یکی باهم اگه باشیم همه چیمون به راهه از دل تو رد شم نه حرفشم نزن همرو ولش کن فقط بچسب به من فدای تو عشقم انگاری خود ماهه یه حال خوبی تو چشات هست دیگه یه حس و حالی به آدم دست میده دلو کاری کن نزار از‌دست بره دلمو پس بده از همه گزشتم بشی زندگیم به دلم افتادی دلمو سفت بگیر خوش به حال قلبم تورو دوست داره چه حسی داره تورو دوست داره منو تو نداریم همه چیمون یکی یکیمون نباشه میمیره اون یکی باهم اگه باشیم همه چیمون به راهه از دل تو رد شم نه حرفشم نزن همرو ولش کن فقط بچسب به من فدای تو عشقم انگاری خود ماهه بیا پیشم نزار دلم خسته شه هر چی‌ غصه خورده دیگه بسشه نزار درِ قلبت به روم بسته شه دلم خستشه مگه میشه بدون تو زندگی بی تو سخته به جونِ تو زندگی اگه دوسم داری باید بهم بگی بگو زندگیم بگو زندگیم منو تو نداریم همه چیمون یکی یکیمون نباشه میمیره اون یکی باهم اگه باشیم همه چیمون به راهه از دل تو رد شم نه حرفشم نزن همرو ولش کن فقط بچسب به من فدای تو عشقم انگاری خود ماهه منو تو نداریم همه چیمون یکی یکیمون نباشه میمیره اون یکی باهم اگه باشیم همه چیمون به راهه از دل تو رد شم نه حرفشم نزن همرو ولش کن فقط بچسب به من فدای تو عشقم انگاری خود ماهه