📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Baade Chand Saal - Gheysar

Baade Chand Saal

Gheysar
بعد چند سال
قیصر
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 C minor · Camelot 5A
متن ترانه
التماس می کردم قسمت می دادم که به من برگردی من به پات افتادم اشکامو می دیدی لرزش دستامو بی تفاوت رفتی بی تو من تنهامو بعد چند سال اولین شبه که از من دوری تو دلم آشوبه می میرم اینجوری بعد چند سال اولین شبه که من تنهام و تورو نازت می کنم تو آلبوم عکسام و بی تو من غمگینم خوابتو می بینم روبروی عکسات تا سحر می شینم چشم به راهت فردا بی تو خیلی تنهام خسته و داغونم من صداتو می خوام بعد چند سال اولین شبه که از من دوری تو دلم آشوبه می میرم اینجوری بعد چند سال اولین شبه که از من دوری تو دلم آشوبه می میرم اینجوری بعد چند سال اولین شبه که من تنهام و تورو نازت می کنم تو آلبوم عکسام و