متن ترانه
زیادی عاشق بودم اشتباهم همین بود گرفتارم بودم
به صلاحت بودم حتی بیشتر از مادرت نگرانت بودم
یادش بخیر کس و کارت بودم تیک کلام و اون همه تیک کلامت بودم
همش مراقبت بودم حتی بیشتر از خودت کافی بود یه زنگ بزنی دو دقه بعد کنارت بودم
چقد میگفتم این یکی با بقیه فرق داره
نمیدونستم تو سینش به جای دل یه سنگ داره
آره خب جای من نیستی ببینی چقدر درد داره
تو همه حال بیدات پیشت بودم تش خودت شدی دلیل حال بدیام
واسه خاطرت هر کاری کردم حتی وایستادم تو روی دوروبریام
یادش بخیر کس و کارت بودم تیک کلام و اون همه تیک کلامت بودم
همش مراقبت بودم حتی بیشتر از خودت کافی بود یه زنگ بزنی دو دقه بعد کنارت بودم
چقد میگفتم این یکی با بقیه فرق داره
نمیدونستم تو سینش به جای دل یه سنگ داره
آره خب جای من نیستی ببینی چقدر درد داره