تموم شهرو با پای پیاده پی تومیرم
بگو کجایی بی من
بگو توام تنگ شده دلت
چرا همه ادمارو شبیه تو میبینم
من بدون توام میتونم
ولی با تو قشنگ میشه می دونم
من هنوز همون آدم قبلم
پای هرچی که گفتم میمونم
ستارم نه تو خود آسمون منی
تو بیا برگرد، قول دادی بی من جایی نری
میشنوی صدای قلبمو
میگه دوست دارمو
تو شاید ندونی اینو ولی دلیل حال خوب منی
برات تو سینه دارم عشق
تا ابد نگه میدارمش
لب تر کنی با یه چشم بهم زدن
قید یه شهرو به خاطرت زدم
حتی روزایی که، تو پیشم نبودی
به عکس تکیتم، میکردم حسودی
ستارم نه تو خود آسمون منی
تو بیا برگرد، قول دادی بی من جایی نری
میشنوی صدای قلبمو
میگه دوست دارمو
تو شاید ندونی اینو ولی دلیل حال خوب منی