سهممو ازش گرفتم
سهم من قلب تو بوده
دستای تو توی دستام
عین نقش تاروپوده بوده
سهمم از دنیا تو بودی که به آغوشم کشیدم
بس تو رو خیال کردم دیگه بوی تو رو میدم
بس تو رو خیال کردم دیگه بوی تو رو میدم
با هر بوست به جنگ درد میرم
تا حقمو از این دنیا بگیرم
تو نوش داروی بعد مرگ نمیشی
که پایه هر غمه کاری بمیرم
رد لبخند تو هر جاست
اون جا زندگی به راهه
از غرور تو شکستن
بهترین چاله به چاه
از غرور تو شکستن
بهترین چاله به چاه
با هر بوست به جنگ درد میرم
تا حقمو از این دنیا بگیرم
تو نوش داروی بعد مرگ نمیشی
که پایه هر غمه کاری بمیرم
با هر بوست به جنگ درد میرم
تا حقمو از این دنیا بگیرم
تو نوش داروی بعد مرگ نمیشی
که پایه هر غمه کاری بمیرم