نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی
همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح
حرف هایی زدی که همش دلم لرزید
دیگه عشق دوا نمی کنه ازم دردی
فقط به من بگو چطور ولم کردی
چطور منو ولم کردی
نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی
همش تو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح
حرف هایی زدی که همش دلم لرزید
دیگه عشق دوا نمی کنه ازم دردی
فقط به من بگو چطور ولم کردی
چطور منو ولم کردی
دیگه چی باید بگم واست میمیرم
اونور غریبه ها جامو اینقد راحت میگیرن
معلومه از نگات هوایی شدی رفیق
ولی بسه واسه کارنامه ات نداره جای سفید
دیگه گوشم پره نگو هرچی ساختم ندارم
من یکی دیگه چیزی واسه باختن ندارم
من یه قلب داشتم، دادم، تو بد بودی بازم
اونقد بی احساسی ای کاش قهر بودی با من
نه میل به چیزی دارم نه به دلگرمی
همشتو فکرتم منو طلسم کردی
همیشه خواسته هاتو دادی به من ترجیح
حرف هایی زدی که همش دلم لرزید
فقط به من بگو چطور ولم کردی
چطور منو ولم کردی
بازم آروم بارون بارید
بازم برگایه پاییز ریختن
یکی با خودش تنها میشد
دائما فرداشو داغون میکرد
یکی هر شب چشماش به عکسات
اشکاش دلو آروم میشکست
یکی الان اینقد خوشحاله
که اصلا نگامو یادش نیس نه
یکی اونقد دل نگرونه که
وقتی نیستی دعاش همراته
یکی هر وقت خونه نیستی
دنیاش یه ساعته یه شب ماته
یکی اونقد دل سادس
که هر جا حرفت باشه وایساده
یکی اونقد بی عاره
که هر شب با یه غریبه…بیداره