📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Asbe Som Tala - Viguen

Asbe Som Tala

Viguen
اسب سم طلا
ویگن
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
متن ترانه
دختر خانو می‌خوامش خان بدونه منو می‌گیره چیکار کنم آی چیکار کنم دختر خانو می‌خوامش خان بدونه منو می‌گیره چیکار کنم آی چیکار کنم اسب ابلق زین کنم ‌تنگ غروب سوار بُشم فرار کنم فرار کنم اسب ابلق زین کنم ‌تنگ غروب سوار بُشم فرار کنم فرار کنم نه کجا فرار کنم دلُم نمی‌گیره قرار سر راشونو می‌گیرم اگه بیاد صد تا سوار اسب ابلق سم طلا آسته برو می‌ری کجا اسب ابلق سم طلا آسته برو می‌ری کجا می‌ترسُم دیوونه بشُم با آدماش جنگ بُکُنم سر بشکنُم آی سر بشکنُم می‌ترسُم دیوونه بشُم با آدماش جنگ بکنم سربشکنُم آی سربشکنُم یا تبرزین ور دارُم نیمه شبون خونشون در بشکنُم در بشکنُم یا تبرزین ور دارُم نیمه شبون خونشون در بشکنُم در بشکنُم نه آخه چه کاریه نه می‌رم گل می‌ستونم سر زلفش وامی‌ستونم نه می‌رم گل می‌ستونم سر زلفش وامی‌ستونم اسب ابلق سم طلا تندتر برو آسته چرا اسب ابلق سم طلا تندتر برو آسته چرا می‌ترسُم دیوونه بشُم با آدماش جنگ بُکُنم سر بشکنُم آی سر بشکنُم می‌ترسُم دیوونه بشُم با آدماش جنگ بکنم سربشکنُم آی سربشکنُم یا تبرزین ور دارُم نیمه شبون خونشون در بشکنُم در بشکنُم یا تبرزین ور دارُم نیمه شبون خونشون در بشکنُم در بشکنُم نه چه کاریه نه می‌رم گل می‌ستونم سر زلفش وامی‌ستونم نه می‌رم گل می‌ستونم سر زلفش وامی‌ستونم اسب ابلق سم طلا تندتر برو آسته چرا اسب ابلق سم طلا تندتر برو آسته چرا اسب ابلق سم طلا تندتر برو آسته چرا