📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Tabestoone Sard - X Band

Tabestoone Sard

X Band
تابستون سرد
اکس بند
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 F minor · Camelot 4A
متن ترانه
دوسم داری که گیر میدی به من نگاه میکنی زیر چشی به من نمیدونی چه حس خوبیه که عشقت رفته تو پوستو جون من همه میدونن عاشقتم تو هم بگو دوسم داری رو به روی من قربونت میرم دم و دیقه من ناز نکن بغلو بده به من یه حس عجیب و غریبیه حس این روزای دل من همه میدونن دیوونتم همه میدونن خرابتم عشق من حتی تو تابستون اگه یه شبایی کنارم نباشی سرده دم و دیقه دلم میگه کجاست دوس پسر نامردت پی تو میگرده بت عادت کرده اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه با تو خوبه حالم رو به راهم عاشقتم عشقم خیلی دوست دارم دوست دارم میخونی از چشمم اگه بارون بیاد زیر یه چتر چی میشه امشب منم بیقرارم فقط بمون کنارم همه دنیا میدونن چقدر دوست دارم همه دوستامونو بیخیال شو فقط دوتایی همه فکرو ذکرم امروزو هر هفته شمایی بخدا میمیرم اگه ازم برنجی گاهی حتی تو تابستون اگه یه شبایی کنارم نباشی سرده دم و دیقه دلم میگه کجاست دوس پسر نامردت پی تو میگرده بت عادت کرده اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه دوس پسر نامردت پی تو میگرده بت عادت کرده اگه مثه من پای عشقت اینجوری بمونی شرطه