📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Yakh - Zedbazi

Yakh

Zedbazi
یخ
زدبازی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 D minor · Camelot 7A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
جوجه‌ها رو نشمُردم
زاخار، پاییز نیست (زد، زد، زد)
سختی‌ها رو رد کردن
ترقی‌ آسون نیست (هو، هو، هو)
روشن‌فکرها افسردن
غر می‌زنن یه‌ریز (ها، ها، ها)
آخرش هم گوه خوردن
یه کم یخ برام بریز (آ، تَ تَ تَ تَ)
وقتی‌ استارت زدیم این جاده رو ساختن
پر پیچ و خم بود، پر دزد و راهزن
منت نمی‌ذارم، فقط خواستم
بدونن که کی‌ این جاده رو سیف کرد و صاف کرد
شاید بهترین سال‌هامو سوزوندم
ولی‌ صدا زیرزمین رفت بالا تو سکوتم
ویلسون آدم جاهای سخته
که خاکشو خورده و دادگاشو رفته
می‌بردنم تو امنیت ملی‌
تو رو نگرفتن چون یه شخصیت چرتی
اما حالا توی وضعیت فعلی‌
من تبریک دارم و تو تسلیت، هری
پدر رپ بودی و پیچیدی در رفتی‌
واینسادی پاش، پدری نکردی
هیچی‌ نبودی، الان هم کسی‌ نیستی و بس
بچتو بزرگ کردیم، شده چیزی که هست
جوجه‌ها رو نشمُردم
زاخار، پاییز نیست
پله‌ها رو رد کردم
ترقی‌ آسون نیست
این انتلک‌ها افسردن
غر می‌زنن یه‌ریز
آخرش هم بد سوختن
یه کم یخ روشون بریز
شروع کردیم کل داستانو ما
پس دیگه رخ نگیر جلوم، کاسپارف خان (هه، هه)
میام توی این بازی‌ من با چهار تا استاد
آره یه گره‌ای بودو تهش کار راه افتاد
فاز خیری میان همش، دروغه تشم
اینا رپرن یا فعال حقوق بشر
اگه خدافظی هم کنی‌ سریع به جات‌ (زِد)
باید بیاد رپ کنه مسیح علینژاد (هه)
نه نمی‌خوام بزنم به دخلت لطمه (آره)
ولی‌ اجرا گذاشتی یا که مجلس ختمه (حله)
سوبرها جمع شدن باز دورتادور (آ)
زد اومد تعطیل کنین فورس ماژور
پور فاوور، بسه دیگه نق زدن
ول نمی‌کنن تا همرو دق ندن (هه)
می‌گن رپ فقط اعتراضه، روشونو برم من (آ)
اوضاع خوب شه که باید دکونو ببندن (اَه)
دوییدم، دوییدم، روبانو بریدم (هه، آ)
گستاخ و پرو، آدم گوهیم (عن)
کت‌باز راه می‌رم، یه نمه اُریبم (هَ)
جلو دهنتو بگیر انگار کوویدم (برر)
ماها رول‌هامونو قبلا چاقیدیم (آ)
شاخ‌ها رو شکوندیم (آ)
آج‌ها رو ساییدیم (هوو)
عشق است دادا، استیلو که دیدی (عشق است)
پوستشو کندیم، هستشو جوییدیم (ها ها ها)
تو نه شری نه شاگرد اول
نه تنبل بودی و نه اهل دفتر
الان مبصر شدی گیر می‌دی عمداً
یه جا بچگیت دستکاری شدی حتماً
(یخ کو؟)
تو این فرصت طلایی
نه داداش، یه قرون ته جیب نداری (درسته)
زاخار واگون رو اشتباه سواری (اووو)
پس گوه نخور اگه اشتها نداری
جوجه‌ها رو نشمُردم
زاخار، پاییز نیست
سختی‌ها رو رد کردن
ترقی‌ آسون نیست
روشن فکرها افسردن
غر می‌زنن یه‌ریز
آخرش هم گوه خوردن
یه کم یخ برام بریز
شهر داره می‌ره زیر سایه
سفینمون اومد
بیاد جلو هرکی‌ داره آره
نَدیدم تو شهر
کار زِده زاخار عب نداره
نداره
کار زِده زاخار عب نداره
کار خودمونه عیب نداره
این شاخ الکی‌ها هم واسه غیبت آره
جوجه‌ها رو نشمُردم
(بس که فقط سینه می‌زنم)
سختی‌ها رو رد کردن
(با این سوبربازی‌ها که اینجا نمی‌شه رسید)
روشن فکرها افسردن
(فاز فاز پوپولیستیه؟)
آخرش هم گوه خوردن
(گوشیمو بده بابا مارکت داره باز می‌کنه)
دوست دارم وقتی‌ بورس می‌ره بالا (شرت کن)
بد اخلاقم لوس می‌شه حالا (آها)
لخت می‌شه می‌گه موسیو ووالا
ولی‌ وقت ندارم بیار جوسمو بابا (آره بابا)
کص خار توی لش بازی‌ منم
خوش برخورد اما نشناسی عنم (هو، هو)
اینور اونور سنگا رو سرم
منم شوس می‌رم شده صد تا می‌زنم (هو، هی)
سیجل همون چت قدیمه
قبل این که بشه پدیده (پدیده)
یه کمی مریض خُله همیشه جدیده
زبون از ریشه دریده (دریده)
یارو یه رو میاد می‌گه اعوذ بالله
یه روز هم چوو بلا
شکل عوض می‌کنه انگاری بالماسکه‌اس
همش حرف از انسان، حقوق یکسان
پس چرا خودش تو دورانِ شامپانزس؟
(بیا بینم)
اینا مستقل نیستن فقط بی‌عرضن
می‌ترسم یه چی‌ بگم من هم یهو ریپورت شم (هه)
نوچه‌هات ته تش لات کوچه بغلین
یکی‌ بره بشون بگه الان تو چه محلین (آ)
چون این انتلکت‌ها تنگه فکرها
رپ رو کردن زنگ انشاء
نمی‌دونن زیرزمین نمی‌مونه لنگ امضا (نه)
اینجا همه همو می‌زنن و جنگه انگا
نمک‌نشناسِ سفید شده رنگ چشم‌ها
بم می‌گه خیلی‌ شدی فاسد و ردی (اُه)
کاسب و سطحی باشه تو مردی (اُه)
خب اصلا نمی‌گیره حاجی فازتو هرکی‌
شاعر قرن، بابا حافظ و سعدی
فلسفی‌ شدن اراذل کدی
در حدی نبودن برن مراحل بعدی (نه)
یه مشت بی‌سوادِ هرز علاف
اومدن می‌خوان به ما بدن درس اخلاق (عمو)
جوجه‌ها رو نشمُردم
زاخار پاییز نیست
سختی‌ها رو رد کردن
ترقی‌ آسون نیست
روشن فکرها افسردن
غر می‌زنن یه‌ریز
آخرش هم گوه خوردن
یه کم یخ برام بریز