فالِ ترانه

چشم‌هاتو ببند، یک نیت کن، بعد لمس کن.

غزل · ویگن
هم آوازی کُنُم پیدا
خوب بود؟ 🙂
فالِ دیگرصفحهٔ ترانه
اختصاصیِ سایتِ ایرانیان فنلاند iranian.fi