📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Daram Yakh Mizanam - 25 Band

Daram Yakh Mizanam

25 Band
دارم یخ میزنم
۲۵ باند
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 E minor · Camelot 9A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
دارم یخ می زنم کم کم
تو این سرمای بی وقفه
همه جا برفه این روزا
ولی دستات، مثله سقفه
دارم یخ می زنم کم کم
به آغوشت برم گردون
نخواه چشمامو خیس از اشک
نذار گم شم تو این بارون
نذار باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته
نخواه باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته
دیگه کار از کار گذشت، منم با حرفات خوشم
ولی چشمات می گفتنن ، که کم کم باید بار بست
از وقت رفقتنت ،چشمام هرشب غرق اشکمه
اگه اینه عشق ، اگه اینه آخرش ،اگه از اول فقط این بود باورت
اگه هر چیزی خردت کرد رفت، اگه مشکلات روبت کردن
من بیشتر شکستم و رفتنت میده بیشتر شکنجم
نامه هاتو حفظم من، همه خاطراتو دیگه حس کردم
نذار غرور کاری کنه گذشت نکنی
بیا برگرد مانع ها رو بشکن پس
همیشه اولش عشقه
همیشه اولش خوبه
کجای جاده
جاموندی
دلم بد جوری آشوبه
نمی دونی چه دلتنگم
نمی دونی چه بی تابم
به رویا دل خوشم هر شب
به امید تو می خوابم
نمی دونی ، نمی دونی
چه بی تابم
نخواه باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته
نخواه باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرشه سخته
نخواه باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سخته
نخواه باور کنم نیستی
نمیشه باورش سخته
همیشه اولش خوبه
همیشه آخرش سختته