تو بهم دادی آرامشو حالا که
دل من باهاته شکر
با تو انگار همه چی آماده شد
نمیخواد که بگیری آمارشو
بدنتو چفت ِ تنمه غیر بغلت
که شبا خوابم نمیره
یکیو دارم که فقط مالِ منه
میخواد با من بمیره
با تو تنها، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو، از ما
با تو
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو
نمیدم دست احدی آتو
نمیگیره هیچکسی جاتو
نمیدونم برای چی
با تو خوبه همه چی
میشه که ساعتا با هم تنها بی خیال ِ همه شیم
اصلا" پیش ِ همه بده شیم
از شلوغی ها زده شیم
نفسهامون وصله جدا ممکنه که خفه شیم
با تو انگار همه چی مطلوبه
ببین چقدر مرامو معرفت خوبه
هرچقدر گذشته ها بد بوده
ولی باز نیست مثل ما توی این محدوده
همه چیزو واسه اینکه دلت کنار دلم باشه من ساختم
کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عاشقن باختن
با تو تنها، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو، از ما
با تو
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو
نمیدم دست احدی آتو
نمیگیره هیچکسی جاتو