متن ترانه
میخوام که از لبای تو بوسه بگیرم
اگه اجازشو بدی برات بمیرم
فقط تو مهربون بمون با من عزیزم…
منو ببین میون خنده های توو اسیرم
کی تورو قدر خودم دوست داره عشقم
منی که حرفاتو دوونه دوونه حفظم
پس نکن ناز نکن ناز که این دیوونه تنهاست…
یه کم اخماتو وا کن لبات غنچه بدن ناز
من افتادم به دامنت زدم قلبو به نامت
منو شوخی نگیر وقتی مثه مجنون میخوامت
چه جوری با یه لبخندت شد این دیونه رامت…
روی هر کی که می خواست دلم رو بدزده چشامو بستم
من تا نفس دارم توو رو میپرستم رو حرفم هستم
قربون دو مژگان بلندت اون چشمای دیوونه پسندت
ابروی کمندت ابروی کمندت…
من افتادم به دامنت منو شوخی نگیر
چه جوری با یه لبخندت شد این دیوونه رامت
من افتادم به دامنت زدم قلبو به نامت…
منو شوخی نگیر وقتی مثه مجنون میخوامت
چه جوری با یه لبخندت شد این دیونه رامت