📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Setareh - Arian Band

Setareh

Arian Band
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 F minor · Camelot 4A
متن ترانه
شب بود و ستاره توی کهکشون غم بود و نگاهی رو به آسمون با چشم خسته قلبی شکسته باز پر شده قلبش از گلایه ها باز می گه غماشو با ستاره ها طاقت نداره چشم انتظاره شبای با هم بودن گذشت هرکسی رفت دیگه برنگشت ستاره آی ستاره از اوج آسمونا بگو تا بشنون نا مهربونا چرا باید بمونن حالا تنهای تنها اونا که ، بودن عمری همدم ما