📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
To Ke Ba Man Baashi - Arian Band

To Ke Ba Man Baashi

Arian Band
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
متن ترانه
هوا گرفته تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره برام مهم نیست هوای من حال و هوای تورو داره بارون گرفته کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه قشنگه وقتی چتری که بالاسرمونه یکی باشه آسمون باز باشه یا که بگیره روز روشن باشه یا شب تیره میخواد آفتاب باشه یا که بباره تو که با من باشی فرقی نداره همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره آسمون کاره ای نیست دله من گیره حالا که پیش توام پرم از حس خوب آسمون چشمای توست از طلوع تا غروب آسمون باز باشه یا که بگیره روز روشن باشه یا شب تیره میخواد آفتاب باشه یا که بباره تو که با من باشی فرقی نداره هوا گرفته تو آسمون نیست دیگه حتی یه ستاره برام مهم نیست هوای من حال و هوای تورو داره بارون گرفته.کوچه اگرچه کوچه ی تاریکی باشه قشنگه وقتی چتری که بالاسرمونه یکی باشه