📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
To Ke Ba Man Bashi - Arian Band

To Ke Ba Man Bashi

Arian Band
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 F# minor · Camelot 11A
متن ترانه
هوا گرفته تو اسمون نیست دیگه حتی یه ستاره برام مهم نیست هوای من حال و هوای تو رو داره بارون گرفته کوچه اگر چه کوچه ی باریکی باشه قشنگه وقتی چتری که بالا سرمونه یکی باشه اسمون باز باشه یا که بگیره روز روشن باشه یا شب تیره می خواد افتاب باشه یا که بباره تو که با من باشی فرقی نداره همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره اسمون کاره ای نیست دل من گیره حالا که پیش تو ام پرم از حس خوب اسمون چشمای توست از طلوع تا غروب اسمون باز باشه یا که بگیره روز روشن باشه یا شب تیره می خواد افتاب باشه یا که بباره تو که با من باشی فرقی نداره هوا گرفته تو اسمون نیست دیگه حتی یه ستاره برام مهم نیست هوای من حال و هوای تو رو داره بارون گرفته کوچه اگر چه کوچه ی باریکی باشه قشنگه وقتی چتری که بالا سرمونه یکی باشه