📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Raftio Shekasti - Babak Jahanbakhsh

Raftio Shekasti

Babak Jahanbakhsh
رفتیو شکستی
بابک جهانبخش
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 G major · Camelot 9B
متن ترانه
از این شکسته تر دیگه چی میخوای؟ دلم بدجور شکست مثله غرورم پر و بالم شکست وقتی تو رفتی نمی تونم بگم خیلی صبورم نمی تونم بگم خیلی صبورم از این شکسته تر دیگه چی میخوای؟ تک و تنها و بی صدا شکستم یه عمره تنها نشستم با یه درد و پر و بال تو رو اینجا نبستم نمی دونی چه حسی داره وقتی بسوزی و بسازی و بمیری تک و تنها بشینی پای عشق نباشی حقتو از دل بگیری منو دیدی ولی کاری نکردی نگفتی این شکستن درد داره مهم نیست آخرش بد میشه یا خوب همیشه قصه یه نامرد داره قصه یه نامرد داره آره رفتی و شکستی منو که عمری عاشق تو بودم ساده رفتی و شکستی دلی رو که عمری به پات نشوندم آره رفتی و شکستی ساده رفتی و شکستی آره رفتی و شکستی منو که عمری عاشق تو بودم ساده رفتی و شکستی منو که زندیگیمو پات سوزوندم آره رفتی و شکستی آره رفتی و شکستی از این شکسته تر دیگه چی میخوای؟ تک و تنها و بی صدا شکستم یه عمره تنها نشستم بای یه درد و پر و بال تو رو اینجا نبستم نمی دونی چه حسی داره وقتی بسوزی و بسازی و بمیری تک و تنها بشینی پای عشق نباشی حقتو از دل بگیری منو دیدی ولی کاری نکردی نگفتی این شکستن درد داره مهم نیست آخرش بد میشه یا خوب همیشه قصه یه نامرد داره قصه یه نامرد داره آره رفتی و شکستی منو که عمری عاشق تو بودم ساده رفتی و شکستی دلی رو که عمری به پات نشوندم آره رفتی و شکستی ساده رفتی و شکستی آره رفتی و شکستی منو که عمری عاشق تو بودم ساده رفتی و شکستی منو که زندیگیمو پات سوزوندم آره رفتی و شکستی آره رفتی و شکستی