📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Geryeh - Baran

Geryeh

Baran
گریه
باران
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 G minor · Camelot 6A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
نباید گریه می‌کردم که عشقو بی‌ اثر میکرد
همین حال بدم از تو منو دورتر میکرد
نباید گریه می‌کردم که این آرامشم باشه
که حتی دونه‌های اشک توی آرایشم باشه
نه با دل گیر و نه غم
نه با غصه نه با سردی
ازت می‌خوام به این خونه مثل یه مرد برگردی
نه با دل گیر و نهغم
نه با غصه نه با سردی
ازت می‌خوام به این خونه مثل یه مرد برگردی
ولی‌ روزای دل سردم که حالا ترکشون کردم
واسه برگشتنت حتی نباید گریه می‌کردم
چه روزای تو قاب عکس نگاهت رو بغل کردم
تمام مشکلاتم رو کنار گریه حل کردم
نه با دل گیر و نه غم
نه با غصه نه با سردی
ازت می‌خوام به این خونه مثل یه مرد برگردی
نه با دل گیر و نهغم
نه با غصه نه با سردی
ازت می‌خوام به این خونه مثل یه مرد برگردی