یادمه یه دفعه مامانم بهم گفت
، هیچوقت یادم نمیره...
گفت بهزاد باید هرچی هست بنداز دور
بچه بازی هرچی هست نصف قلبم مال من ، مال توئه
بقیش حتی اگه بد شیکست
یه وقت نشه سرد شی از دنیا
بدون همیشه یه گنجی هست
زندگی به لحظه هاست
خوشی ها و خنده هاست
سخت نگیر مهم نیست هم به چپ ، هم به راست
هرچی باسه آسمون
ماله توئه خاص بمون
نشو شبیه بقیه
بین کارتا آس بمون
تو که میگی رپری تو مودته کم بری
نباش فقط فکر شب و وودکا تو کمبریت
عمیق فکر کن ساده باش
بخند کلی لا به لاش
آهنگاتم نابه داش
موند تو سرم نامه هاش
الان دلم تنگ شده
واسه هرکی اومده و رد شده
دیوار زندگیم "خاکستری" بوده ولی الان دیگه رنگ شده