اگه یه وقت بغض می کنم
گاهی تبسم می کنم
می خوام بگم عاشقتم
دست و پام و گم می کنم
می خوام بگم جون منی
آتیش به جونم می گیره
می خوام بگم دوست دارم
اما ززبونم می گیره
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
وقتی حرفامو می خوردم
داشتم از عشقت میمردم
وقتی لبهامو می دوختم
توی آتیشت میسوختم
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
وقتی بودم سرد و ساکت
داشت دلم می شد هلاکت
فکر میکردم تو تویی جفتم
سوختم و به تو نگفتم
خواستم از چشمات نیفتم
خواستم از چشمات
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم
مَ من اگه تو تو رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت
می می میرم