متن ترانه
این قلبو جا می زارم پیشت یه روز اگه رفتم
شیرین بود اولش کاش نمیشد تهش تلخ
حس می کنم هنوز دستاتو تو دستم
سرم گفتی میاد من از هر چی که بترسم
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو
حال خوبت ارزومه بعدت ولی بده حالم
چون دادم خودم قلبمو دو دستی به یه نامرد
میاد همه چی یادم که چیو دادی یادم
گفتن دوست دارم الکی به یه ادم
ساف نبود دلت با من که رفتی تهشو
من اون که شب کنارم دوست داشتی نشه صبح
همیشه هر جا بودم به یادت منه خل
ولی خب از این به بعد نیستم برا تو
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو
تو سینم سنگه اینجوری راحت ترم
حیف که بازم تنگ میشه دلم واسه قلبم هی
دیوونه میکنن و میخوای چه راحت منو
انگار دورم میری وقتی می بنده باد درو
مال منی همیشه اینو می گفتی الان ولی کجایی و حال کیو میپرسی
حال منم خوب نمیشه نه با هیچ قرصی
بدون تو هم دیر یا زود به این روزا میفتی
کاش نمی دیدم که میری تهش چیزی نی یه روز همه می میریم
براتم برگرد مثلم کسی نیست به جاش برگرد باز دست همو بگیریم
کاش نمی دیدم که میری تهش چیزی نی یه روز همه می میریم
براتم برگرد مثلم کسی نیست به جاش برگرد باز دست همو بگیریم
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو
حرفتو بزن رک بهم بگو برم چون
دلت هست ازم پر قیدمو بزن تو