از این جایی که من هستم تموم شهر معلومه
کنارم خیلیا هستن، دلم پیش تو آرومه
به من بدبین نشو هرگز، بگو چی بوده تقصیرم؟
به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن
اگه دلتنگ باشی تو مث بارون شروع میشم
که با هر قطره ی اشکت منم که زیر و رو میشم
همیشه ساده رنجیدی، همیشه سخت بخشیدی
تو رو می بخشم این لحظه
شاید بازم من و دیدی
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن
از این جایی که من هستم تموم شهر معلومه
کنارم خیلیا هستن، دلم پیش تو آرومه
به من بدبین نشو هرگز، بگو چی بوده تقصیرم؟
به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن