📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Badbin - Ebi

Badbin

Ebi
بدبین
ابی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 D minor · Camelot 7A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
از این جایی که من هستم تموم شهر معلومه
کنارم خیلیا هستن، دلم پیش تو آرومه
به من بدبین نشو هرگز، بگو چی بوده تقصیرم؟
به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن
اگه دلتنگ باشی تو مث بارون شروع میشم
که با هر قطره ی اشکت منم که زیر و رو میشم
همیشه ساده رنجیدی، همیشه سخت بخشیدی
تو رو می بخشم این لحظه
شاید بازم من و دیدی
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن
از این جایی که من هستم تموم شهر معلومه
کنارم خیلیا هستن، دلم پیش تو آرومه
به من بدبین نشو هرگز، بگو چی بوده تقصیرم؟
به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم
بدبین شدی، چرا باور نمی کنی؟
تنهایی من و کمتر نمی کنی
طوفان نشو، من و یک قاصدک نکن
من عاشق تو ام، یک لحظه شک نکن