📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Shostam Ashkamo (Ft Khashayar & Sarkesh) - Erfan

Shostam Ashkamo (Ft Khashayar & Sarkesh)

Erfan
شستم اشکامو خشایار سرکش
عرفان
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 E minor · Camelot 9A
متن ترانه
ورس ۱ – عرفان : اومدی درس بخونی بعد چند سال // حالا فقط بنگ میچوقی روزی ۱۰ بار چند ساله خارجی ؟ پول نون و اجاره چی ؟ // دست تنها کردی خودو اداره بی هیچ هر کار بگی باس پاش بری از // اسباب کشی تا بار کشی پس اعصاب که نی باس خوار بشی// از اجبار که چی همه جا باج بدی بدونه...اینجا هم کار که نیست // چون بدون گرین کارد اجازه نیست شاید داشته باشی آشنا واسه کار سالمی // و الااااا...تو خیابونا کاسبی...آه کروس ۱ – خشایار : شستم اشکامو ، کشتم دردامو // دیدم من با تو ، اوج سرمارو هیچوقت ، اگه بریم بالا // دیگه نیست سخت ، لمس ستاره ها اون بالا میشیم سفید مثل برف // خوب حالا میشیم که نیست حس بد قصه ی دنیا میشه ماله ما فقط // کل کلش هست یه جای ما همش (۲) ورس ۲ - عرفان و سرکش : به هر کاری دست زدم // حدودا" چند وقت قبل از همون میلاد صد قسم فرار مغز , یعنی منو چند نفر هموطن // قبل قتل و قلع و قمع نه تو جنگ تن به تن , بلکه مرد و زن // به هجرت تن بدن...(خشایار : به هجرت تن بدن) حالا صبح میشه شب , همه چی یک نواخته , انگار توی زندانی // هر روز جلو در غرب , بعد مدت ها اومدی تو با چه رویایی میخوای برگردی , ولی نه , همه پل رو شکستن دیگه نمیشه برگشت // کابوسیه که بیداری نداره , همه در هارو بستن , چند شب فقط اشک ریختیم ولی بعد کروس ۲ – خشایار : شستم اشکامو ، کشتم دردامو // دیدم من با تو ، اوج سرمارو هیچوقت ، اگه بریم بالا // دیگه نیست سخت ، لمس ستاره ها اون بالا میشیم سفید مثل برف // خوب حالا میشیم که نیست حس بد قصه ی دنیا میشه ماله ما فقط // کل کلش هست یه جای ما همش (۲) ورس ۳ عرفان و سرکش : هرچند همش تو دغدغه // ولی میگیرم هشتصد ورق تو چند دقه کارشم بدتره , خواب شب سخت تره // بعد چند وقت میخوره به هم حالم از همه سرقت بدون رغبت // میمونه اسمم بدون خفت...؟؟؟ ولی راه دیگه ای نیست بخوای فردا برسی به آرزوهای امشب... یک شب بهم وقت بده ، قبل اینکه باز شب بشه // فردا میرسم بهش ، سرقت حالا رسمشه اینجا بده بهش دم زدیم حالا نگا دلال مال مردم با عرفان تا پای دار // دنیا تکون میخوره با کارای ما ، سد داره می شکنیم تا برسیم به انتهای راه هنوز جاده یادمه ببین کجای راهم // چشا رو ماست ، همه دافا دور ماان سختیارو نبودی و ندیدی // الان به آسمون میگی پایدار چون پر ستارست با هر کودوم از اون سختیا وایسن تو رام میجنگم // پایدار تا پای دار ما و آرزوها هر جا که میرم من کروس ۳ - خشایار : اون بالا میشیم سفید مثل برف // خوب حالا میشیم که نیست حس بد قصه ی دنیا میشه ماله ما فقط // کل کلش هست یه جای ما همش (۲) شستم اشکامو ، کشتم دردامو // دیدم من با تو ، اوج سرمارو هیچوقت ، اگه بریم بالا // دیگه نیست سخت ، لمس ستاره ها اون بالا میشیم سفید مثل برف // خوب حالا میشیم که نیست حس بد قصه ی دنیا میشه ماله ما فقط // کل کلش هست یه جای ما همش (۲) اون بالا میشیم سفید مثل برف... اوترو – عرفان : اینم داستان این چند ساله ما ، داستانی از سفری که از بیرون خیلی پر زرق و برقه ، ولی از تو کلی کار و قرضه یعنی به هدفت میتونی برسی ، ما هم میرسیم ، ولی به چه قیمتی...؟؟ خشایار : اون بالا میشیم سفید مثل برف...اون بالا میشیم سفید مثل برف...اون بالا میشیم سفید مثل برف...