📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Bahman (Ft Ezzrail) - Gdaal

Bahman (Ft Ezzrail)

Gdaal
بهمن
جی دال
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 C minor · Camelot 5A
متن ترانه
‎زمستون 96 ، بهمن ‎از آسمون اگه سنگم بباره ، سنگم ‎جلو پام صد تا سدم بذاری ‎یه جور میکوبم و میرم بگی بهمنه آره ‎ردم روی شهرم ‎میدونن پرچمش ماییم ‎من اینجام بی اجازه باز هی ‎میشنویم بی اجازه باز هی ‎ببین من جوازی نمیخوام ، نمیخوام ‎عادتمه از سرجام بی اجازه پاشم ‎سفرم نرم ، مخم جت لگ ‎هرجا میرم دورم پره از ‎بد آموزی دارم ، معرض بهم پَ ‎شاهم بیاد نمیدن مجوز هه ‎مجوز مالِ سیروانه ‎من صدام قاچاقه جیدالم، خوشبختم ‎به دنیا اومدم این کاره ‎من خود زیرزمین ایرانم ‎شبیهم نیستش و یه دونه َم داش ‎پر مورد مثل شبای شمرون داش ‎من اون پروانه‌م که شعله اژدهاش کرد ‎جا اینکه بیفتم بسوزم پاش ‎شرق و غرب نداره سانسوره همش ‎رسانه عاشق خالتوره همش ‎هنر دولتا فرمایشی ‎ملتم این وسط هالوئه همش ‎سیستم جامعه جاسوسیه ‎زیر میزیا باز سوسکیه ‎پول صحنه مال دلقکاست و ‎پول رپ فارسی تو آبگوشتیه ‎خس کارش میکوبیم تا میتونیم ‎همه داروغه َن ما رابین هودیم ‎ستاره سهیل تهرانم من ‎میمونم با فلوی یاغی رو بیت ‎از آسمون اگه سنگم بباره ، سنگم ‎جلو پام صد تا سدم بذاری ‎یه جور میکوبم و میرم بگی بهمنه آره ‎ردم روی شهرم ‎میدونن پرچمش ماییم ‎من اینجام بی اجازه باز هی ‎میشنویم بی اجازه باز هی ‎ببین من جوازی نمیخوام ، نمیخوام ‎عادتمه از سرجام بی اجازه پاشم ‎آ رو سرم کلاه استاسی ‎تو جیبام چند تا اکستازی ‎من عاشق کوه ها بودم ‎به آدما نبود احساسی ‎عاشق هرچی ممنوعه بودم ‎متنفر اَز ماموره بودم ‎چرا گیر میده هر بار بهم ‎وقتی گوش میده بچه شهردار بهم ‎هنرم برامن جرم بودش داش ‎اگه لیز میخوردم شیبش تند بودش داش ‎اون که توو ویدیو لاته پرروئه داش ‎اگه تهران بودش نبود تمبونش پاش ‎ببخشید اگه من رکم یکم ‎حرفام میکنه هی شکتون، ببخشید ‎گفتم این دفعه من خودم بگم ‎قبل این که بگه شوک بهتون ‎خودمون نباشیم صدامون ولی میاد ‎بستن دست و پارو ولی پریدیم ما ‎حالم و بهم زد گفت‌آواز و ‎کپ و چفیه و رپ بسیجی وار ‎مودب نیستم و راسته حرفام ‎فرهنگ هیپ هاپی تعارفی نداریم نه ‎کلاهم در میاد از سرم برا چمران ‎ولی چمران قلابی نگاییدم ‎بعضیا فک میکنن اگه ما هیچی نمیگیم یعنی لالیم خدایی نکرده ‎هه، مشتی باش ‎اینو نمیفهمن ‎برای من تو از مشکلات نگو که راحتی نبوده عادتمون نگو ‎عدالتی توی دنیا نی پ فقط بالا سری میشه داورمون داورمون ‎هیچ رقم نمیشیم با هم یه جور ‎من و آقا زاده های لا پر قو لا پر قو ‎عقبن اکثرا از زمونه ولی دوست دارن بخرن ساعت خوب گوش کن ‎شاعریم دایی توو فاز حافظ ‎نده اصن دره گوشِ ما تز ‎هرکی حساب کرده تا حالا روم ‎فقط برده باس بم بگن سود خالص ‎میام وسط اگه پولی توش هست ‎اگه اینجایم یه سودی توش هست ‎ولی فقط برا پولا نیست و ‎این صدا هنو یه روحی توش هست ‎بازی کنیم اکثرا مهره َن فقط ‎ببر شکاریم اینا گربه َن فقط ‎باید دکمشونو بزنی روشن بشن ‎من خود آتیشم اینا شعله َن فقط ‎کثیف بازیه داش ‎پر نکن لاتیو داش ‎گوش میدادن به من این کاره هاش ‎وقتی صدا من نبود توو رادیو داش ‎تمام ‎از آسمون اگه سنگم بباره ، سنگم ‎جلو پام صد تا سدم بذاری ‎یه جور میکوبم و میرم بگی بهمنه آره ‎ردم روی شهرم ‎میدونن پرچمش ماییم ‎من اینجام بی اجازه باز هی ‎میشنویم بی اجازه باز هی ‎ببین من جوازی نمیخوام ، نمیخوام ‎عادتمه از سرجام بی اجازه پاشم