آرزومه دوباره مثِ ماه و ستاره با هم باشیم
آرزومه بزنه بارون با صدای هم از خواب پاشیم
کی فکرشو میکرد
اینجوری نباشیم
نمیخوام باور کنم که این دوری از حماقتت باشه
بعید بدونم این حرفا بتونه حرفای دلت باشه
این دوری عزیزم
مبارکت باشه
نمیبخشمت
چرا درد و دل نکردی بام نذاشتی ببینمت
من که علم غیب نداشت دلم تا تو رو بفهممت
نمیفهممت
نمیشناسمت
از همون شبی که منو تنهام گذاشتی با غمت
میرم هی سراغ گوشیم دلم میخواد بگیرمت
نمیبخشمت
بیا غماتو بذار
اومدی بارونو بیار
بارون هوای خاطراتمونو زنده میکنه
بهونه نیار
منو تو دوراهی نذار
میشه کنار هم باشیم، به جون چشمات آسونه
آسونه
من و تو یه روح بودیم، دو تا جسم
باز میشه صدام کنی تو به اسم
یعنی میشه حرف بزنی بام
بهم بگی سلام
بگی دلتنگی
الان بهم فِک میکنی یا چی
بگو اگه حرفی داری بگی
کاشکی بگی باز در گوشم
میمونی تو پیشم
منو میفهمی
نمیبخشمت
چرا درد و دل نکردی بام نذاشتی ببینمت
من که علم غیب نداشت دلم تا تو رو بفهممت
نمیفهممت
نمیشناسمت
از همون شبی که منو تنهام گذاشتی با غمت
میرم هی سراغ گوشیم دلم میخواد بگیرمت
نمیبخشمت