حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل سرسبد تو بودم
حس میکنم تو این روزا نمیخوای
یه لحظه هم حتی من و ببینی
کاش میدونستم عشقه دیروز من
فردا که شد تو باکی هم نشینی
دوسم نداری می دونم دوسم نداری
اما تو چشمات میخونم که بی قراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدون تو من دیوونه میشم
دوسم نداری می دونم دوسم نداری
اما تو چشمات میخونم که بی قراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدون تو من دیوونه میشم
حس میکنم حضوره من کنارت
باعث دل خستگیه تو باشه
شاید سفر رفتن من یه فصله
تازه ای از زندگیه تو باشه
حس میکنم باید از اینجا برم
جایی که هیچکی راهش و بلد نیست
باید برم که قدرم و بدونی
یه مدتی تنها بمونی بد نیست
حس میکنم دیگه دوسم نداری
حس میکنم زیادیه وجودم
چرا به این زودی ازم بریدی
من که گل سرسبد تو بودم
دوسم نداری می دونم دوسم نداری
اما تو چشمات میخونم که بی قراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدون تو من دیوونه میشم
دوسم نداری می دونم دوسم نداری
اما تو چشمات میخونم که بی قراری
خدا کنه که برگردی تو پیشم
بدون تو من دیوونه میشم