📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Khosh Halam Man - Mohammad Bibak

Khosh Halam Man

Mohammad Bibak
خوشحالم من
محمد بی باک
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 A major · Camelot 11B
متن ترانه
دنیا دوست نداره آدمای غمگینو نباید تسلیم شد فهمیدم که گله بسه باید رفت جلو من تو مسیرمم تا آخر ولی می خوام برم بالاتر هه، خوشحالم من حسودی نکن اگه بهتر بودم من به طبع خودم می دونم انقدر دورم از حاشیه و واسه بهتر بودن تلاش کردم از شب تا صبح زدم از تفریحم من هر جا شد ولی الآن وقتشه وقت نتیجه، وقتی که در رقبا تخته شه اوو، من همش لبخند حتی باشه همش هم غم امیدواری شد پدربزرگم و مصمم ترین نوه شٓم من اوو، بسه گله کردن از یه گره هر دم دل نبستم به هر چی الآن دارم ولی ممکنه از پیشم بره بعدا من تو مسیرمم تا آخر ولی می خوام برم بالاتر من تو مسیرمم تا آخر ولی می خوام برم بالاتر خوشحالم من نیستم از اونایی که بخوام فن بزنم یا فن بزنم مشغولم با شب و روزهای پُرم و خوشم با دوستهای دورم و خوشم من با هرچی که دارم و خوشم تو اون وقتی که دارم حتی قفل باشن درها میره صبح تا شب برام دنبال کارها دنبال قدمهای توپ دنبال هدفهای خوب نه مثل تو خوابی طرفهای روز نخواه دوباره تو جزییات ریز بشم بازی رو قبول دارم حتی با ریسکشم این یکی دیگه نه شعاره لااقل نه رِکلٓم باوره توی فکرم و فکرم بالاتر از چیزیه که تو مغز تو بگنجه فکرم بالاتر از چیزیه که تو مغز تو بگنجه دنیا دوست نداره آدمای غمگینو