📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Faghat Sedam Kon - Omid

Faghat Sedam Kon

Omid
فقط صدام کن
امید
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 C minor · Camelot 5A
متن ترانه
نهاد از خویش بر جا، من ، من خویش که جان بردم به در ، از میهن خویش نمی دانستم ای آیندگان من که جان هیچ است،جان هیچ است جان هیچ است ، بی روح ازتن خویش ندارمتاب دلبر کندناز تو که هم جان از تو دارم هم تن از تو تهی از خویشم ایران جان به غربت تهی از خویشم ایران جان به غربت تو بیرون رفتی از من یا من از تو به خاطرت تو این قفس ، من زنده ام همین و بس به خاطر تو این نفس ، هنوز کمی تو سینه هس به خاطر تو این صدا ، هر لحظه لرزید با غمی همیشه من به یادتم ، بگو تو هم به یادمی بارونیه روز و شبم واسه غمام تو مرحمی همیشه من بیادتم بگوتو هم بیادمی فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم اونی که می مونه می شم طاقت بیار خورشید من ، به خاطر یکی شدن فاصله معنا نداره ، من و تو یک جونیم و تن طاقت بیار خورشید من ، ترانه مون زمزمه کن امشب به یاد تو فقط ، اشک می ریزه میکروفون فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم اونی که می مونه می شم فقط صدام کن ، واسه اشکات شونه می شم فقط صدام کن ، واسه تو دیوونه می شم فقط صدام کن ، تو رو تنها نمی ذارم اونی که می مونه می شم فقط صدام کن ،فقط صدام کن، فقط صدام کن فقط صدام کن،فقط صدام کن،فقط صدام کن فقط صدام کن،فقط صدام کن،فقط صدام کن