متن ترانه
قلبمو دزدید کار داد آخر دستم اون لحظه که خندید
ما رو پسندید این که دوسم داره خب بدجوری چسبید
با چشماش یه نگاه کرد چه آتیشی به پا کرد
در صد تا بهشتو رو دلم یک شبه وا کرد
قشنگه حتی اخنش که دنیامو بدم بهش
الهی کور بشه نبینتش آدم بد چشم
جز خودم و فر بده بره همیشه بخند دل بده بهم
جز تو هیشکیو نمیبینم نفسامی
زنگ بزن ربره بهم بگو که دلت بنده بهم
تو که هر لحظه تو قلبمی باهامی
تو چشمات واسم آرامش خاصی داره انگار
میشه تکیه کنم به شونه هات هر دفعه هر بار
برام مثل بهاری همیشه تازگی داری
برای عاشقی هر چی که باید باشه داری
جز خودم و فر بده بره همیشه بخند دل بده بهم
جز تو هیشکیو نمیبینم نفسامی
زنگ بزن ربره بهم بگو که دلت بنده بهم
تو که هر لحظه تو قلبمی باهامی