چه حالیه تو آغوشت چشمام میبندم
چه حالیه تو آغوشت محو نگات میشم
دستام می گیری میگی بمون پیشم
چه حالیه تو آغوشت چشمام میبندم
سر میزارم رو شونهات خوشحالم میخندم
چه حالیه تو آغوشت محو نگات میشم
دستام می گیری میگی بمون پیشم
با تو فردامو میسازم
شاید آرامش همینه
با تو خوشبخت و خوشحالم
عاشق تر میشم
چه حالیه تو آغوشم چشامو میبندم
سر میزارم رو شونهات خوشحالم میخندم
چه حالیه تو آغوشت محو نگات میشم
دستام می گیری میگی بمون پیشم
چه حالیه تو آغوشت چشمام میبندم
چه حالیه تو آغوشت محو نگات میشم
چه حالیه
چه حالیه