منو کاغذ و قلم
یه عالم فکر و خیال
باز نشستیم دور هم
وقتشه بارونم بیاد
بشینه رو خاک و عطر تنتو جاری کنه
تا نیایشی کنم
شاید خدا کاری کنه
که دیگه جای تو اینجا پیش من خالی نشه
قصهی جدایی ما دیگه تکراری نشه
راه برگشتنمون تاریک و سوت و کور نشه
همه حرفای دلم نامهی راه دور نشه
من اینجا دلتنگ توئم
تو ولی دلگیری ازم
حالا که کم دارم تورو
عشقتو میگیری ازم
کجا گمت کردم و قلبت
چرا دور شده ازم
جوابشو نمیدونیم
نه من، نه کاغذ، نه قلم
از تو با ساز و صدام ترانه میسازم
پشت هر قافیه قلبمو دوباره به تو میبازم
تا که شاید برسه به گوشت آهنگم
از غم توی صدام بفهمی دلتنگم
من اینجا دلتنگ توئم
تو ولی دلگیری ازم
حالا که کم دارم تورو
عشقتو میگیری ازم
کجا گمت کردم و قلبت
چرا دور شده ازم
جوابشو نمیدونیم
نه من، نه کاغذ، نه قلم
من و کاغذ و قلم
من و کاغذ و قلم
جای تو سازم بغلم
من اینجا دلتنگ توئم
تو ولی دلگیری ازم
حالا که کم دارم تورو
عشقتو میگیری ازم
کجا گمت کردم و قلبت
چرا دور شده ازم
جوابشو نمیدونیم
نه من، نه کاغذ، نه قلم