📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Bade Man - Sasy

Bade Man

Sasy
بعد من
ساسی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 F major · Camelot 7B
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
تو بازم که داری قلب منو میشکنی
دوباره دست تو دست باهاش قدم میزنی
یادته میگفتی همیشه میمونی با من
نه نه نه نه
تو همه.ی اشکای تنهاییمو میبینی
اما باز میخندی میگی چیزی نیست
یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه
نه نه نه نه
بعد من هرکی اومد بهش بگو که
بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه دل هیچکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه
تو میخندیدی به گریه های بی وقفم حالا دلتنگ شده
میخوای برگردم.مگه اونو ندیدی درگیر اونه قلبم
نه نه نه نه
حالا با کی هستی مهم نیست واسم
هرچی با تو خواستم با اون میسازم
بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم
نه نه نه نه
بعد من هرکی اومد بهش بگو که
بدجوری دلش شکستش
بگو این نبود حقش بگو بی خداحافظی رفتش
بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه دل هیچکی واست نمیسوزه
بساز با عشقای دو روزه کارات یادم نرفته
هنوز که هنوزه