ای کاش فراموشی بگیرم
که نفهمم تو کنارم نیستی
آسوده بخواب
آسوده بخواب
مارو از چی تو میترسونی
از تفنگ و گاز اشکاور
مایی که آسوده خوابیدیم
تو اتاق حمل یه خاور
مارو از چی تو میترسونی
مایی که آخرشو دیدیم
وقتی جونه بچه هامونو
پای خاکمون داریم میدیم
کاشکی
حال قلب هممون خوب شه
وضعیت دوباره آروم شه
ببینم اون روزو میخندیم
کاشکی
بره کشور رو به آبادی
ببینم ما همه آزادیم
دیگه با هیچکی نمیجنگیم
من بمیرم
واسه مادری که پیش خاک بچش داره با گریه میرقصه
واسه بچه ای که دیگه حتی از پلیس کشورش میترسه
یه عمره سکوت کردیم به زور سرکوبو
آره ما تشخیص میدیم دیگه از بد خوبو
چشم بد از تو به دور دشمنت ویران
جان من فدای تو ایران ایران ایران
کاشکی
حال قلب هممون خوب شه
وضعیت دوباره آروم شه
ببینم اون روزو میخندیم
کاشکی
بره کشور رو به آبادی
ببینم ما همه آزادیم
دیگه با هیچکی نمیجنگیم