Sooge Sepid - Siamak Abbasi

Sooge Sepid

Siamak Abbasi
سوگِ سپید
سیامک عباسی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
نوستالژیکغمگینحسرتسختیاعتراضی
🎚 G minor · Camelot 6A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
فکر اون جوونی سوخته‌تم
فکر اون پرنده‌ای که می‌تونستی باشی
تو که آزادی و شادی کم‌ترین حقت بود
چرا باید تو قفس پیدا شی؟
فکر خستگی تو چشماتم
فکر هر چی که دوییدی و نشد
تو که بال و پرتو دزدیدن
تو که صد بار پریدی و نشد
اگه روزگار یه جور دیگه بود
نمی‌ذاشتم تو دلت غم باشه
نمی‌ذاشتم توی عمر رفته‌
سهم شادیت انقدر کم باشه
برف رو موهامو دیدی گفتی
کاش زمستون ازمون دل می‌کند
برف رو‌ موهاتو دیدم گفتم
عمرمون رفت، دل خوش سیری چند؟
ما می‌خواستیم دنیا رو پای پیاده گز کنیم، پس چی شد؟
ما می‌خواستیم دنیا رو عوض کنیم، پس چی شد؟
اونا گفتن که بیابونا رو دریا می‌کنن
هر دری بسته باشه وا می‌کنن
حالا دارن هر که چی گفتنو حاشا می‌کنن
می‌شینن شکستن ما رو تماشا می‌کنن
اگه روزگار یه جور دیگه بود
نمی‌ذاشتم تو دلت غم باشه
نمی‌ذاشتم توی عمر رفته‌
سهم شادیت انقدر کم باشه
برف رو موهامو دیدی گفتی
کاش زمستون ازمون دل می‌کند
برف رو‌ موهاتو دیدم گفتم
عمرمون رفت، دل خوش سیری چند؟