تمام سال من بی تو
پر از سوز زمستونه
صدای خنده رو هیچ کس
نمیشنوه از این خونه
تو رفتی و نگاه من
یه دریا درد و غم داره
یکی انگار توی سینم
گل یاس داره میکاره
بی تو قلب جهنم هم
مثل خونه واسم سرده
با اون حالی که تو رفتی
محال بازی برگرده
دارم یخ میزنم بی تو
تا فرصت هست آخه برگرد
تو این سرمایِ تنهائی
نمیشه حفظ ظاهر کرد
جای خالی تو داره
همه دنیام و میگیره
بی تو آسونترین کارها
واسم سخت و نفس گیر
بی تو هم صحبت شبهام
همین چهار دونه دیوار
بی تو این سقف هم سقف نیست
ازش دلتنگی میباره
تمام سال من بی تو
پر از سوز زمستونه
صدای خنده رو هیچ کس
نمیشنوه از این خونه
تو رفتی و نگاه من
یه دریا درد و غم داره
یکی انگار توی سینم
گل یاس داره میکاره
بی تو قلب جهنم هم
مثل خونه واسم سرده
با اون حالی که تو رفتی
محال بازی برگرده
دارم یخ میزنم بی تو
تا فرصت هست آخه برگرد
تو این سرمایِ تنهائی
نمیشه حفظ ظاهر کرد
جای خالی تو داره
همه دنیام و میگیره
بی تو آسونترین کارها
واسم سخت و نفس گیر