📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Boridam - TM Bax

Boridam

TM Bax
بریدم
تی ام بکس
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 G minor · Camelot 6A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
همه آینه هارو از دیوار کشیدم پایین
چون من میخوام تنها تر بشم از تنهایی
دوباره قرص رو زبونم شک توی دلم
این بار میترسم برنگردم اگه برم
چون من بریدم از همه
بریدم از همه
چون من بریدم از همه
بریدم از همه
نگو چرا بد شدم با همه
وقتی اونی که به پام موند سایمه
میگن میگذره و قصه میشه
ولی دل شکسته دیگه دل نمیشه
من انقدر کشیدم دیگه حس نمیشه
به خودم که میام نفرت بازم زنده میشه
دوباره قرص رو زبونم شک توی دلم
این بار میترسم برنگردم اگه برم
عزیزم
چون من بریدم از همه
چون من بریدم از همه
چون من بریدم از همه
چون من بریدم از همه
نگو چرا بد شدم با همه
وقتی اونی که به پام موند سایمه
نه خوبی نمیبینم توی خوبیات
بریدم از این دوریا
رفاقتو میفروشن به این آسونیا
دیگه طعمه اینا نمیشم به این زودیا
آهنگای شاد میدم ولی منونمیبینی توی پارتیا
همه این وحشیا توی کف مغز سالمن عین زامبیا
پشت سرم آره لای اون حرفشم
دولا و راست میشن وقتی که رد میشم
واسم بی ارزشن امثال اینا کاری کردن که من دیگه با همه بد بشم
من تنهاییمو دوست داریم الان
فقط سایه هام دوستامن الان
پس بیهوده اون دلت نسوزه برام
من از اینجا هم برمم باز وایساده زمان
وصیت و یه لبخند دیگه تمام
چون من بریدم از همه
بریدم از همه
چون من بریدم از همه
بریدم از همه
نگو چرا بد شدم با همه
وقتی اونی که به پام موند سایمه