📨 تلگرامت را به رادیو وصل کن. درخواستِ ترانه، لینک‌های ویژه و خبرها مستقیم به تلگرامت می‌آید.
Chera Badi (Ft Hichkas) - Zedbazi

Chera Badi (Ft Hichkas)

Zedbazi
چرا بدی هیچ کس
زدبازی
0:000:00
📻 رادیوی این ترانه
🎚 Eb minor · Camelot 2A
متن همگام روی هر خط بزن تا از همونجا پخش شه
هیچ‌کس و زدبازی
ام‌ جی
هیدن
امشب با هم
کلی حرف دارن
آخه چرا، الله وکیلی؟
مشکلت چیه با ما؟
زاخار با ما چرا بدی
مگه تنت می‌خاره؟ انگاری ترا زدی
انقد نکن نگا رفیق
یهو می‌شه دعوا مرافه
بعدش حرف و خرافه
اگه کل داری می‌گم بیان فردا سراغت
مث کاجبین
کرکات بریزه انگاری واجبین
همه دوستا با منن شدم اوستا کار اصن
توی روستاهام امضا می‌خوان دوستدارا ازم
دور و ور ما دیگه کیف کوکه
پ تنها جایی که منو ببینی فیسبوکه
نذار قرار شر دیگه با سردار شهر
چون می‌دم سوارت شن اینا مث قطار شب
تو که فحش می‌دی فقط وقتی پا تلفنی
میگی قاتل خُلی
ولی دلشو نداری بیای معامله کنی
همه لات بازیات واسه مامانه بوده
خونریزیات هم که عادت ماهانه بوده
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی؟
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی؟
زاخار
سلمونی نرو، با ما بد باش فقط
می‌زنیم کلتو، باشی حتی کچل
فرق اَ وسط، فرق اَ بغل
قرمز مده، می‌کنیم رنگ هم عوض
حرف زدنم هست مرهم مریض
تو اروپا بهم می‌گن دست مسیح
بسه دلیل
با ما به از این باش که هستی با خلق زمین
بالائیم و می‌خوریم پلوتون، سیر
می‌شیم و لیس می‌زنیم کهکشانو
می‌خوریم شیر، ترمز بریدیم و
می‌کنیم زیر له
این زندگی هر روز زشت‌تر می‌شه
پ ما تند می‌ریم جلو، سپری شه
همینه که گوش می‌کنه نوه‌ت همش به من دیگه
بعد ندیده، نبیره، نتیجه
اینه که رپ تو تاریخ ایران شد یه پدیده
شک قوی به کل مملکت داد
با ما نباش بد دیگه، خب؟ فک کن سنجیده
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی؟
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی با ما؟
آره اینجا داستانی داره
رفیقت که راس وامیساده
پاسگاه می خوابه
الکی فشار نیار زاخار، باشگاه نیس آخه
زیر پامون مچاله می‌شی، تو پاسکاری آره
به جاش یه کمی سنو هل بده بالا
به جا فحش به ما، برو گل بده بابا
تو چهار دیواری که هواتو داره
چون اگه دست ما بیفتی می‌شی خراب و پاره
بهتره هیچ وقت نخوره تو گذرت به ما
آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما
مهراد بالاتر از اینه بشه درگیر قضیه
نه زیر کسیه، نه نمی‌ده تغییر عقیده
تحت تاثیر بقیه، تو یه دیقه دریده
مثه سگ هاری که به یه غریبه پریده
ماها بهترینیم، این طبیعت ماست
اگه نمی‌فهمی بکنم همون شقیقتو باز
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی؟
وای، بد شده با من
چون از حد و مرز رد شده کارم
یه چیزایی می‌گه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی؟ چرا بدی؟ چرا بدی با ما؟
با من بدی چرا
با من بدی چرا
با من بدی چرا
با من بدی