I don’t know what the hell is gotten into you sick crazy bastards
or what I’ve ever done to you but
Im gonna get help
Stay calm
As calm as you can
Seems as you both have gotten a little excited
حالا میاد آقا با من دست میده سلام
میگه ام جی تو همون لشی هستی که الان
میخوام نزدیکش نیام ولی اینی که هستم
باز بهتر از اونیه که غینیه رسما
یا اونایی که رفتنو بینیو بستن
مثه تازه عروسایه سینی به دستن
این چاقالا جدیدن
یه کارایی میکنن که من تاحالا ندیدم
آره بابایه عزیزم
تو گفتی نمره بیستو میدی بم
الان میگی عمراً نیست امیدی بهت
چون شنیدی که میگن سهراب هر کجا میره
چشا تنگو باریکه
کل عصرو خوابیده
همش از خماریه چرا هر دو ثانیه
منگ و قاطیه
حتما برگو چاقیده
یا که سنگو سابیده
مثه گچ دیوار لش بی آر
میترسیم دیگه نشه بیدار
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من
پدر من بعدش منو صدا میکنه
پدر من
میگه تو که بیکاری
تا لنگه ظهر که میخوابی
پدرم ببخش ولی من از دست رفتم
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من
پدر من بعدش منو صدا میکنه
پدر من
میگه تو که بیکاری
تا لنگه ظهر که میخوابی
پدرم ببخش ولی من از دست رفتم
فک میکنم بد بار اومدم
هر بار اومدم خونه لَخت انگار از بار اومدم
بهم میگی باهات کم را اومدم؟
بدبخت باهات ده بار اومدم
رفتیم باهم کلانتری
هر چیم خواستم حالا برام خرید
الان ولی دیگه آفتابی نی
زندگی تلخه اما کافی نی
چون من دیگه مردم و ریش دارم
دور و ورم همه زردن و نیش دارن
ولی جی جی زنبور میزنه
هاها گرفتی؟ زن بور میزنه
منم اینو میدونم
تهران اینه و اینجا دیوونن
ملت هر شب بیرون میمونن
و باهم دیگه اینو میخونن
پدر من
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من
پدر من بعدش منو صدا میکنه
پدر من
میگه تو که بیکاری
تا لنگه ظهر که میخوابی
پدرم ببخش ولی من از دست رفتم
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من
پدر من بعدش منو صدا میکنه
پدر من
میگه تو که بیکاری
تا لنگه ظهر که میخوابی
پدرم ببخش ولی من از دست رفتم
Teach the boy right from wrong
Stop biting chunks out of people
I'll be back As soon as I can
گیج و ویج تویه دایره
میچرخم مثه پرگار
دستامو سفت بگیر
چون الان لبه پرتگام
امروزم وصله به دیشب
خسته چِت خوابم میاد
ولی این چشا بسته نمیشن
حال نمیکنم آفتاب اومده بیرون باز
موندن خونم از دیروز بام
باز رفتی شدم فاز منفی
با اون لیوان و با اون سیگاره توش
صبح تا شب بیداری روحتو میشکافی
میخوابی روز و چیواسو بلوز
واسه همینه که عکست تو آینه وا میره
باریک و خالی و تاریکه
ظهر پا میشم دیگه نیست بابایی
بگه هیس لالایی میزنم ریت با چایی
حال میکنم با زندگیم مثه
فوتبالیست با لایی
چون دنیا خوبه
دورم دو تا بوره
نمیخوام پاشم صبا زوره
تا تو لواسون، لب آسون
میدن برنامه نُه ماه جوره
پدر من، پسرتم
گیراتو بکن یه ذره کم
آرتیستم پاش وا میستم
اینقد بد نیست که سره جمع
میدونم زندگیم جهنمه
ولی اینقد فن دورمه اینجا هوا خنکه
دو رگه، میان میندازن لبامو لکه ههه
مست و لش و چت و ولگردم
درس و مشق و یهو ول کردم
حد و مرزو دیگه رد کردم
تو ترس و لرز و پایه دل دردم
پاس بده یه کام، صاف مثه بکام
اینقد بکشم خواب بره چشام
پدر ببخش منو
یه روزی میبینیم که تش همو
بابایی یاد روزایی که میخوندی لالایی
بابایی ما پایینیم و تو اون بالایی
04:57.87]
بابایی یاد روزایی که میخوندی لالایی
بابایی بابایی بابایی
بابایی یاد روزایی که میخوندی لالایی
بابایی ما پایینیم و تو اون بالایی
بابایی یاد روزایی که میخوندی لالایی
بابایی بابایی بابایی
پدر من بد منو
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من بد منو نگاه میکنه
پدر من بد منو نگاه میکنه