هر سال صد تا آهنگ میاد
از همه جای دنیا
همه میخونن
همه هم میشنون
ولی فقط یه گروهه که وقتی میخونه
تهران میترکه
تهران
دختره خوب نکن بهم نگاه
نه ما عین توییمو نه تو عین ما
من زدم تو خط جک و جنده ها
تا بیانو نگه داریم شبو زنده با
کلی بندو بساط
آره همون بنگ و مواد
که دیگه شده قند و نبات
همه شدیم منگو خراب
یهو گرم شد هوا
تو هم شلوار تنگو در آر
نکنه میخوای ببندمت با دستبند به تخت
که در نری اصلا از دستم یه وقت
خواسته هات هستن چه سخت
من خودم انقدر مستم که الان وصلم به سقف
پس منو شخصا ببخش
تو که فقط نیستی بقیم هستن تو کف
بستن یه صف
هر وقت منو میبینن زود با یه سوت وا میستند
انگار من داورم و اونا فوتبالیستن
ولی اونا دنبال این توپا نیستن
اونا این دولو میخوان
واسه همین هم این همه راه دورو میان
می مونن دورم تا دیوونم کنن
میدونم خودم اینا دیوونم شدن
میپرن بغلم پس همه هولن
دست بر نمیدارن از سر کچلم
نمیخوام بزنم بت زد حال
خیلی رک و راست بگم فقط بهت یه بار
فکر نکن حرفم دروغه وقتی
بهت میگم سرم شلوغه
نگو حال ندارین
منو قال نذارین
بیا بال در آریم
بریم بالاااها
خرابتم خودم خوب می دونی
تو شرایط بد هم ما با هم خوب می مونیم
هرجا برم تو هستی پیشم
وقتی عادیم یا تو مستی گیجم
تورو نمیگم منظورم موزیکه
چون از روزی که رفتم توش دیگه مغزم گوزیده
دوس دارم از بس کاملا عقلمو من دادم از دست
پس هر کس داد با من دست
فهمید مهراد عجب آدم کسخلی هست
سعی نکن پس ادا منو در آری
نه زاخار تو مثل من علاقشو نداری
نمیخوام بزنم من ضد حال بهت
یا دروغ بگم یا که ادعام بشه
فقط میگم که چجوری هستم
میگم که یه خوردی بیشتر بدونی از من
اسمم هیدنه خوب حفظ کنش
به خاطرت خوب بسپرش
خوب حس کنشو حرف بیجا نزن
آره داداش من اینجا اینکارشم
چون دیگه قدرت افتاده دست من
اومدم اینجا استاد رپ بشم
کس نگو بلا میارم سرت
نزدیکم نیا میمالم درت
نمیخوام بزنم بت زد حال
خیلی رک و راست بگم فقط بهت یه بار
فکر نکن حرفم دروغه وقتی
بهت میگم سرم شلوغه
نگو حال ندارین
منو قال نذارین
بیا بال در آریم
بریم بالاااها
چرا بی حسم
هر چی راه میام
باز بت نمیرسم
Let's Go
شاید خیلی خلم
که از دنیا هی می خورم
شاید سک میخورم
یا تورو هی میکنم
این شکلی شدم
توی دنیا جایی ندیدم
یکی مثله خودم
زندگیمو باید بگیرنو قصه کنن
دیگه هر چی پول داشتم رفت به باد
هر چی دختر باهام بود زد به چاک
همه برنامه هام یهو رفت به فاک
اگه بشینیو بگردی پیه رد پام
میبینی که هفته ها
یه سری شتک برام زیرآب زدن
تا تونستن گرفتن ایراد ازم
ولی هنوزم آسه پیک ایران منم
واسه همینم دخترا میان دمم
امضا میخوان ازم
ولی داشی زندگی بالا پایین داره
تابستونت رفته حالا پاییز باته کسه خوارش
دودو بیار پودر بشیم حالا تو سفارش
پولو بده دور بشیم
آره خیلی مونده راه
تا بخوایم که ما آدم بشیم
به خاطر همینه وقتی شب میاد
الک میزنیمو میریم بالا خط زیاد
میشنوم عربده سیجل بیا
که فقط تورو میخوام
که فقط تورو میخوام
پاشو برو میام
نمیخوام بزنم بت زد حال
خیلی رک و راست بگم فقط بهت یه بار
فکر نکن حرفم دروغه وقتی
بهت میگم سرم شلوغه
نگو حال ندارین
منو قال نذارین
بیا بال در آریم
بریم بالاااها
دافا میشنونو میگن یه بار دیگه بزار
زنگ میزنن موبایلم سه ثانیه یه بار
اجباریه انگار حرف زدن با اینا
ولی فقط واسه اینه که بدم یه بار دیگه فشار
دنبالمنو میپرسن کوشی ویلسون
چون دوسم دارن بیشتر از کیف لویی ویتون
آهنگا هست تو همه مهمونیا
یا همه ماشینا که میدن تو اتوبان صدر ویراژ
اما چیزی نمیدونی پرتی داش
چارتا شنیدیو چارتام کردی لاش
آمار درسته مارو هرکی داشت
خایه کردو صورتش شد رنگ زرد شاش
نگو حال ندارین
حالم دارم اتفاقا
کل تهران آرزوشونه که مثله ماشن
رفته بودم فضا ولی برگشتم
هنوزم تو این بازی به من میگن سرلشگر
صد تا سربازه بام
هیشکی هم تو کل این بازی قدرت نداره اندازه ما
کسی شاخ نمیشه پس واسه ما
وقتی این همه آدم جلوم وایستادنو منم شدم دروازه بان
دلیلشم واسه همه شماها بزارین دوباره بگم
بازیکن زیاده ولی من شماره یکم
نمیخوام بزنم بت زد حال
خیلی رک و راست بگم فقط بهت یه بار
فکر نکن حرفم دروغه وقتی
بهت میگم سرم شلوغه
نگو حال ندارین
منو قال نذارین
بیا بال در آریم
بریم بالاااها
نگو حال ندارین
نگو حال ندارین